Loading

Chicken Curry

CHICKEN CURRY


Posted by Shshah:


Chicken -1 to 11/2 kg
Onions - 3
Garlic paste -1 tsp
Ginger- 2 tsp
Red chilli pdr -1/2tsp
Turmeric-;; ;;
Coriander pdr - ;; ;;
Salt to taste
Blackpepper pdr-1 pinch
Tomatoes – 2 (pureed
Yoghurt – 3 tsp
Cloves 4-5
Cinamon stick-2
Black pepper corns -6-7
Green cardamom -3-4
Star anise -1
Lime -1/2
Green coriander – chopped

Heat oil in a pan add onion ,cloves,cinnamon,black pepper corn,staranise and green cardamom and cook till onion is golden add ginger, garlic and spices cook for a min and add tomatoes cook for 3 min till tomatoes melt down add chicken and cook for 5-6 min now add 2 glass water and black pepper pdr ,cover and cook on low heat for 30-35 min stirring occasionally when chicken is tender add yoghurt and cook for 2-3 min finely add lime and fresh coriander

Follow RecipesDream